תעשיית מוצרי קידום מכירות יכולה להיות מבלבלת לכל מי שלא עוסק בתחום. נכון שמתנות ממותגות באירועים פרטיים הן דבר נחמד שיכול לשדרג כל אירוע, אבל לעסק, קידום באמצעות מוצרי קד"מ חיוני בשוק של היום. זה בדיוק המקום שבו אתם יכולים להכניס את העסק שלכם לתודעתו של הלקוח ולגרום לכך שיזכור אתכם בכל פעם שישתמש במוצר.
הבעיה היא, שלא תמיד אנחנו יכולים לדעת מה תהיה איכותו של המוצר הסופי, או איך יראה. כאן נכנס תפקידו של הדגם הראשוני לתמונה. הדגם של המוצר ניתן לצרכנים, כך שהם יכולים לנסות אותו זה לפני שהם קונים אותו ופריט ראשוני זה יכול להפוך את תעשיית מוצרי קידום מכירות מבלבלת הרבה פחות. אתם יכולים לראות ולהשתמש בפריט שאתם חושבים להזמין לפני ביצוע ההזמנה. זה יאפשר לכם לבדוק אותו ולקבל תחושה טובה יותר של הצורה בה הלקוחות שלכם יגיבו אליו, לפני ביצוע רכישה סופי. אז באמת, הדגמים יכול לחסוך לכם כסף, כי אתם יכולים לדעת מראש כי המוצר הוא באיכות טובה וכי הלקוחות שלכם יעריכו וישתמשו במוצר הקד"מ שלכם ברגע שהם יקבלו אותו. בקיצור, כך תוכלו לדעת בוודאות שאתם הולכים לקבל תשואה גבוהה על ההשקעה.
מוצרי קידום מכירות
מקומות לאירועים עסקיים, כמו גם חברות רציניות מציעות תמיד הזמנת דגם לפני ביצוע ההזמנה הסופית, על מנת שיוכלו לדעת כי אתם מרוצים עם המוצר הסופי שלכם. דגם אחד קטן יכול לחסל כל דאגה או בעיה שיש לכם וכך הם יודעים שבפעם הבאה שתזדקקו אל הפקת קד"מ או מתנות לאירועים אתם תחזרו אליהם.
הנה כמה דוגמאות לאופן שבו השימוש בדגם הראשוני יכול לעזור לכם:
* לבדוק את הפריט. עד כמה התיק הזה יציב? איך העט הזה כותב? האם המניפה הזאת עושה רוח מספיק נעימה, או שמא נשברת אחרי שלושה נפנופים? הרגישו את המוצר ונסו אותו היטב לפני שתזמינו כמות גדולה, על מנת למנוע הפתעות לא נעימות בעתיד.
* להשוות בין שני פריטים. אם אינך יכול להכריע בין שני עפרונות שונים, או עטים שונים, בקשו לקבל לקבל דוגמה של שניהם ונסו אותם לפני הקנייה של סוג זה או אחר.
* אם אתם מתלבטים בין שני צבעים, בדקו – על איזה רקע הלוגו שלכם נראה טוב יותר. האם על רקע ירוק זית או שאולי אודם חמרה יעשה יותר טוב את העבודה? הדגם יכול להראות לכם איך נראה הצבע הסופי לפני שאתם מזמינים כמויות גדולות, כי אתם צריכים לזכור תמיד, שמה שנראה טוב על מסך המחשב, לא תמיד נראה אותו הדבר אחרי ההדפסה.
לסיכום, הזמנת הדגם היא דרך מצוינת לוודא שמוצרי קידום המכירות שלכם לא יתבררו כבזבוז מוחלט, ויראו לכם אם הם מסוגלים לכל מה שאתם מצפים מהם.
מוצרי קידום מכירות שהעסק שלך יוכל ליהנות מהם
תעשיית מוצרי קידום מכירות יכולה להיות מבלבלת לכל מי שלא עוסק בתחום. נכון שמתנות ממותגות באירועים פרטיים הן דבר נחמד שיכול לשדרג כל אירוע, אבל לעסק, קידום באמצעות מוצרי קד"מ חיוני בשוק של היום. זה בדיוק המקום שבו אתם יכולים להכניס את העסק שלכם לתודעתו של הלקוח ולגרום לכך שיזכור אתכם בכל פעם שישתמש במוצר.
הבעיה היא, שלא תמיד אנחנו יכולים לדעת מה תהיה איכותו של המוצר הסופי, או איך יראה. כאן נכנס תפקידו של הדגם הראשוני לתמונה. הדגם של המוצר ניתן לצרכנים, כך שהם יכולים לנסות אותו זה לפני שהם קונים אותו ופריט ראשוני זה יכול להפוך את תעשיית מוצרי קידום מכירות מבלבלת הרבה פחות. אתם יכולים לראות ולהשתמש בפריט שאתם חושבים להזמין לפני ביצוע ההזמנה. זה יאפשר לכם לבדוק אותו ולקבל תחושה טובה יותר של הצורה בה הלקוחות שלכם יגיבו אליו, לפני ביצוע רכישה סופי. אז באמת, הדגמים יכול לחסוך לכם כסף, כי אתם יכולים לדעת מראש כי המוצר הוא באיכות טובה וכי הלקוחות שלכם יעריכו וישתמשו במוצר הקד"מ שלכם ברגע שהם יקבלו אותו. בקיצור, כך תוכלו לדעת בוודאות שאתם הולכים לקבל תשואה גבוהה על ההשקעה.
מוצרי קידום מכירות
מקומות לאירועים עסקיים, כמו גם חברות רציניות מציעות תמיד הזמנת דגם לפני ביצוע ההזמנה הסופית, על מנת שיוכלו לדעת כי אתם מרוצים עם המוצר הסופי שלכם. דגם אחד קטן יכול לחסל כל דאגה או בעיה שיש לכם וכך הם יודעים שבפעם הבאה שתזדקקו אל הפקת קד"מ או מתנות לאירועים אתם תחזרו אליהם.
הנה כמה דוגמאות לאופן שבו השימוש בדגם הראשוני יכול לעזור לכם:
* לבדוק את הפריט. עד כמה התיק הזה יציב? איך העט הזה כותב? האם המניפה הזאת עושה רוח מספיק נעימה, או שמא נשברת אחרי שלושה נפנופים? הרגישו את המוצר ונסו אותו היטב לפני שתזמינו כמות גדולה, על מנת למנוע הפתעות לא נעימות בעתיד.
* להשוות בין שני פריטים. אם אינך יכול להכריע בין שני עפרונות שונים, או עטים שונים, בקשו לקבל לקבל דוגמה של שניהם ונסו אותם לפני הקנייה של סוג זה או אחר.
* אם אתם מתלבטים בין שני צבעים, בדקו – על איזה רקע הלוגו שלכם נראה טוב יותר. האם על רקע ירוק זית או שאולי אודם חמרה יעשה יותר טוב את העבודה? הדגם יכול להראות לכם איך נראה הצבע הסופי לפני שאתם מזמינים כמויות גדולות, כי אתם צריכים לזכור תמיד, שמה שנראה טוב על מסך המחשב, לא תמיד נראה אותו הדבר אחרי ההדפסה.
לסיכום, הזמנת הדגם היא דרך מצוינת לוודא שמוצרי קידום המכירות שלכם לא יתבררו כבזבוז מוחלט, ויראו לכם אם הם מסוגלים לכל מה שאתם מצפים מהם.
אודות mefik
Related posts
איך לבחור אולם אירועים לאירוע שלכם
25 ביולי 2014
איך בוחרים חליפות חתן?
30 בינואר 2014